Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 17:44   #34
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bistand til en Nutrilett'er

Opprinnelig lagt inn av kinekine, her.

Det er egentlig litt vanskelig å vite for deg hva som er behagelig for meg . Mitt problem er altså at jeg ikke klarer å begrense meg. For meg har det blitt umulig å velge bort ting. Og Ketose eller Atkins ville vært for nært vanlig mat, så jeg tror jeg hadde sprukket veldig for, f.eks ved middagsbordet ved å ta bare litt potetsalat hvis vi griller for eksempel.

Selvfølgelig kan ikke jeg vite hva som er behagelig for deg...

Men det er vel generellt mer behagelig å spise god mat, enn pulver!?

Jeg har brukt cambridge, noka og herbalife, så jeg kan jo uttale meg... Jeg tenkte den gang da, at jeg kan ikke gå på noen kur, for jeg orker ikke å tenke på ditt og datt... Med pulveret visste jeg at DET kunne jeg innta, that`s it, enkelt og greit!!

Hadde det bare vært så enkelt og så greit......

Noen kilo ned, mange kilo opp....

Da jeg startet lavkarbo var jeg livredd for nok en gang å feile, så jeg kjørte STRENG nermest Skaldeman-filosofi. Jeg valgte meg ut noen matvarer som jeg visste var trygge, og levde på disse samtidig som jeg raste ned i vekt, MEN også samtidig med at jeg fikk så mye positive helsegevinster på kjøpet (bl.a overskudd, humør)

Jeg har holdt vekta i 2 år nå, uten problem!

Du gjør selvfølgelig som du selv vil, men du spør jo om råd her inne, og da får du råd som vi følger, nettopp her inne...

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat