Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 14:23   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bistand til en Nutrilett'er

Jeg har veldig lyst til å spørre om hvorfor du går på nutrilett, jeg!

Har egentlig aldri slanket meg (bortsett fra nå kanskje) utenom en gang jeg var ca fjorten. Da fant jeg en gammel pakke med nutrilett-pulver hos morfaren min som han ikke hadde bruk for, og en pakke med milde laksativer... (Jeg spurte ikke, bare tok det....)
På et par uker gikk jeg ned sju kilo, og følte meg superstolt og modig og at jeg kunne mestre alt. Så var pulveret slutt, likeså lommepengene (som ikke hadde strukket til uansett, og mamma ville ALDRI betalt for noe sånt noe).
Da pulveret var slutt endte jeg opp med å gå opp ti kilo på samme tid. Jeg har aldri overspist, eller spist mye godteri. Det er ganske enkelt fordi pulverkurer gir feil informasjon til kroppen.

Ville bare dele denne historien med deg. Jeg fordømmer deg ikke for å ønske deg noe intenst, jeg og veldig mange her inne gjør og har gjort det selv. Men jeg ber deg tenke deg om et par ganger til. Vil du ha et kjapt resultat som ikke er varig, eller vil du bruke litt mer tid og sikre helse og kropp for år framover?

Stor klem fra meg!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat