Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 12:46   #15
kinekine
Juniormedlem

Medlem siden: May 2007
kinekine er ny på veien

Sv: Bistand til en Nutrilett'er

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Du har selvfølgelig rett i at det er bedre å spise så lite karbo som mulig i matmåltidene dine selv om du velger å bruke Nutrilett en stund til. Summa summarum minst mulig karbo må jo være best uansett.
Og kanskje du vil velge å fortsette med lavkarbo når du ikke vil bruke pulver mer. Og det er mer enn god nok grunn at du blir lei, ingen vits i å vente til du har oppnådd ønsket vekt, da det finnes så mange retninger innenfor lavkarbo at det helt sikkert er en du kan trives med og fortsette å gå ned i vekt i samme tempo hvis det er viktig for deg.
Det beste du kan gjøre er vel å lære mest mulig om lavkarbo mens du kombinerer pulveret ditt med lavkarbo-måltider, slik at du er klar til å konvertere når du blir pulverlei.

Tusen takk for oppbyggende tilbakemelding.
Det var litt slik jeg tenkte. Jeg var utrolig demotivert og "hatet" kroppen min.

Etter en uke på nutrilett har vekten flyttet på seg, jeg ser at jeg har litt viljestyrke alikevel, og jeg har lest MASSE om lavkarbo for å finne en mer langvarig løsning.

Vi er alle ulike, og jeg tror faktisk ikke jeg hadde nok viljestyrke til å gå i gang med en ny måte å spise på der jeg var.

Men jeg nærmer meg... Så min plan var Nutri med sakte overgang til lavkarbo.

Igjen tusen takk for tilbakemelding Nalana. Jeg skal tilbringe masse tid her, og lære så mye som mulig, og finne motivasjon nok til å endre kostholdet - og jeg er på vei. I mellomtiden gjør jeg "alt feil" med Nutrilett, men for meg er det litt motiverende også, det handler tross alt mye om psykologi dette, og vi er alle forskjellige i hva som gir oss håp og styrke

kinekine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert Svar med sitat