Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 12:11   #9
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Bistand til en Nutrilett'er

Opprinnelig lagt inn av kinekine, her.

Alt kan jo optimaliseres, dvs gjøre det beste ut av det i forhold til forutsetningen?

Nutrilett kombinert med bløtkake er vel værre en Nutrilett sammen med kjøtt, eller?

Dere som går på lavkarbo får vel også i dere noe karbohydrater?

Alt kan sikkert optimaliseres, men så lenge du spør om råd på dette forumet - så vil du nok ikke få noen råd du kan bruke. Eller du får ingen råd.

Folk som spiser lavkarbo spiser selvfølgelig karbohydrater, men det er ikke poenget. Saken er hva slags TYPE karbohydrater man spiser, og der er ikke Nutrilett på lista i det HELE TATT for å si det sånn.

Sånn jeg ser det - i følge denne saken, så har du to valg:

1. Fortsett med det du gjør, men ikke regn med å finne råd og støtte og applaus herfra

2. Sett deg inn i hva lavkarbo-kosthold er, vurder om det er noe for deg og sett i gang.

Uansett hva du gjør: Lykke til!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat