|
Sv: Vin
Opprinnelig lagt inn av mam, her.
Jeg drakk 2 glass rødvin i går, og ble temmelig susa av det ja.
Heldigvis brukte jeg over 3 timer på glassene, og drakk masse vann. Jeg brukte en stix i dag, og den var rosa, ikke helt 50%. Tror det gikk bra med to glass rødvin.
Alkohol produserer også ketoner! SÅ om du er i ketose etter å ha drukket, så er det ikke sikkert at du er i diettindusert ketose før alkoen er ute av kroppen...! At du fikk et svakere utslag kan jo ha noe med at du drakk mer vann enn vanlig
Sitat:
Jeg skal på vinmonopolet en dag, og spørre etter tørr hvitvin. Leste et sted om forfriskende festdrikke om sommeren: Bland tørr hvitvin med farris og masse isbiter. Det høres friskt og godt ut! Håper de selger 1/2 flasker. En hel flaske klarer jeg ikke å drikke alene.
Det er kjempegodt
Sitat:
Leste noe i ketoseboka: ketonene i pusten kan gi utslag på politiets alkoholmålere!!! Opptil 3,2 i promille sto det! Jeg var så glad for at jeg ikke kjørte i går. Tenk hvis jeg bare drakk farris hele kvelden, og ble stoppet i promillekontroll på vei hjem, med skyhøy promille! Tror ikke politiet hadde trodd meg, så det hadde ikke vært morsomt i en sånn situasjon.
Oi! Noen ganger er jeg nesten glad jeg ikke har lappen...!
Men om det skulle være så, så er det jo ikke verre (om enn litt slitsomt og tidkrevende) enn at man bare må bli med på kammeret og ta en blodprøve...!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|