|
Sv: Stakkars Salma Hayek
AAAAAAAAAAAAAAAAAARG!
Jeg blir så eitrende forbanna. Slengte meg på bølgen og forfattet følgende mail:
Sitat:
Godeste Nina Schage,
Jeg har lest mye tabloid søppel i mitt liv, men dette er vel kanskje et nytt lavmål. Jeg kjenner ikke til din journalistikk på noe generellt grunnlag, men om det er dette du betaler studilån for mange år på journalistikkhøyskolen for så er det synd og skam og bortkasta tid for et ellers viktig virke!
Hvordan i alle dager kan det ha seg at en gravid kvinne legger på seg? Jo, de gjør kanskje menneskehetens viktigste jobb og bærer med seg et levende liv i magen i ni måneder som skal næres og leve og vokse for å bli et ferdig menneske en dag, som du og jeg.
Har du selv tenkt på hva en tilsynelatende uskyldig artikkel kan ha for slags signaleffekter til unge ventende mødre i dag, som alt er sterkt påvirket og eksponert for et tidvis sykt og overfokusert kroppideal? Det tenker jeg at du ikke har.
Jeg synes så lite om dette at jeg kan våge meg til å si at denne type journalistikk er menneskefiendtlig, og drar ned yrket som sådan i dritten.
Mvh Jorun ***** ******

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|