Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-04, 15:38   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

*sukk*
Jaaaaaada, behøver nesten ikke åpne linken engang !
Det finnes vannvittig mange "forskningsrapporter" som har dette resultatet, - og det aller morsomste er at det er minst like mange som har motsatt resultat. Det kommer velig mye an på hvem som betaler for forsøket ser du !!

Vi får ta det med en klype salt. VI vet jo at det ikke er snakk om KUR, men en total kostholds endring. Det var også mange faktiske feil i artikkelen, både når dete gjelder hva vi spiser/ikke spiser og - som bl.a. at Atkins døde overvektig. Noe som jo er kraftig tilbakevist og dokumentert at han IKKE var - altså ikke mer enn andre komapasienter med store vannansamlinger !!

Jeg kan for mitt bare liv ikke forstå at det er usunt å ikke spise hvitt mel, pasta, ris og poteter - raske karber.

Jeg lar helsen, huden og håret mitt tale for seg selv jeg. Og ja, også vekten min !! Den har jeg holdt søren så lenge !!