Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-07, 14:02   #13
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Depro-vera (p-sprøyten)

Så rart, jeg hadde nettopp tenkt til å starte en tråd med samme spørsmål.. for dette er aktuelt for meg også.

Jeg har prøvd p-piller (Trionetta), og fikk nedlast sexlyst. Nå har den gått ut, men jeg er generelt skeptisk til p-piller.. Jeg har prøvd p-sprøyte, vet ikke om jeg merket noe til nedsatt sexlyst, men jeg hadde småblødninger her og der, og det var helt uutholdelig, måtte jo gå med truseinnlegg konstant omtrent..

Jeg visste ikke at p-ring fantes før en venninne fortalte meg det i går.. Og hun fortalte da om en venninne hvor ringen hadde falt ut.. Så det jeg lurer på er om.. er dette et helt sikkert prevensjonsmiddel? Kan det skje det at ringen kommer på skrå inni en, også.. ja, så skjer det et uhell - og man sitter der og er uønsket gravid...? *skeptisk*

Sånn, da var fastlegetime bestilt..