Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-04, 14:09   #10
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Har vel stort sett ikke gjort noe av det du ramser opp, men det er vel over en mnd til jul og så skal vi flytte før jul så vi er mest oppsatt på å få solgt huset vi bor i.

Det som ikke kan gjøres i siste uka før jul vil ikke bli gjort.

Etter min menig så er hele julestyret fullstendig overdrevet, men de hverdagslige tingene kan jeg jo alltids forbedre meg på.

Men som jeg har skrevet før i : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=885

Så er det et misforhold mellom når jeg syns det er på tide å vaske , rydde osv. og når min bedre halvdel mener det burde vært gjort.

Men hvis min frue syns jeg er mer sexy når gjør husarbeid( før det nødvendig etter mitt skjønn) så tror jeg at det er på tide å dra hjem og finne frem støvsugern........

Har lest den utmerkede tråden, Begod! Og da har jeg vel ikke mer å si i denne tråden...
Flott at du startet den, jeg fikk noe å tenke på, men har vel grunnleggende kvinnesyn og ikke mannssyn på dette temaet. Men her er altså mye allerede sagt.

PS - leste det med frihetsfølelse og anstrengt forhold til autoriteter - og tenkte da at du må være min mann . Du må jo være den rette til å svare på hvordan jeg skal forholde meg til dette!

Ha en strykefri dag!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat