Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-07, 01:39   #27
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Bunad til 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Denne hadde jeg i mørkeblått. Synes den er kjempefin!
Men når det er sagt - jeg er definitivt ingen bunadsdame: Fikk bunaden da jeg var 14 og brukte den 3-5 ganger frem til jeg var 18. Siden har den bare hengt i skapet, helt til i forfjor, da jeg bestemte meg for å selge den. Ringte seff hjem til mine kjære foreldre for å spørre om "lov" De syns det var like greit, ettersom jeg aldri brukte den uansett.

Og gjett om det ble bra! Fikk mp3-spiller, digitalkamera samt 10 dagers Berlintur til både meg og samboer for pengene, og det har jeg hatt MYE mer glede av enn bunaden

Hehe, å selge bunaden er ikke så aktuelt nei. Mamma ville vertfall besvimt hvis jeg hadde foreslått det. Er hun som har brodert både bunaden, skjorten og skautet. Bunaden passer i år igjen, men jeg og søsteren min lurer på å bytte til en Søre Sunnmøre bunad etterhvert, da selger vi kanskje den vanlige Sunnmørsbunaden, eller så har vi to som vi kan bytte på. I tilfelle jeg skal selge den, så synes jeg det er rett at mamma får pengene for den, er tross alt hennes arbeid, og hun som må lage ny til meg.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat