Tråd: Trening
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-07, 21:16   #7
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 65
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Trening

Opprinnelig lagt inn av JuD, her.

Har hørt at man ikke skal trene så mye når man går på ketolyse kuren. Hvorfor det? Står i boka at du bør ta deg en spasertur på ca.30 min, men unngå spinning, aerobic og jogging o.l. Hvorfor er det ikke bra å ha ei sjikkelig god trenings økt?

Hvis du er vant til å trene spinning, aerobic eller jogging fra før, så er det ikke noe problem å fortsette med det. Men som Smula sier:

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Du vil ikke orke så harde treningsøkter når du går på denne kuren, fordi kroppen ikke har noe karbohydratlager å ta energien som kreves til hardtrening.

Jeg startet med å gå turer sånn som det står i boka, men etter hvert kjente jeg at jeg kunne gjøre mer (fikk mer energi) og da begynte jeg å trene mer.
Fant ikke chili i matvaretabellen - så da må jeg i tilfelle lete litt mer

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat