Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-07, 10:04   #25
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Feil på mobilregning - et mysterium.....

Ja, dette står over hele første siden til Stavanger Aftenblad i dag.
Det er nok ikke akkurat det samme som har skjedd med meg, MEN - SIM-kortet de sendte meg var veldig forsinket, og jeg vet ikke om de sendte nytt som erstatning for et som var "kommet bort i posten" eller om det bare var en forsinkelse. Har gitt dem info om dette. Det er faktisk mulig at det første SIM kortet ble stjålet og er i omløp. I så tilfelle ville jeg jo trodd at de sperret det...... Skal bli spennende å se neste regning. Spesielt NÅ hvor ejg har blitt veldig obs på hvordan jeg bruker mobilen !

De sier saken ligger hos Netcom (som eier nettet) nå. Venter tålmodig jeg. Har betalt del av regning - dvs. det jeg mener å ha brukt selv. Dette etter råd fra forbrukerrådet.

Takk for tips !
Skal holde dere informert !