Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-07, 09:51   #21
Eilan
Seniormedlem

Eilan sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Blanda inte ihop kost och träning!

Opprinnelig lagt inn av candelaen, her.

Spiser som sagt veeeeldig lite karbohydrater(bare litt grønnsaker)midt i uka,og skeier ut på lørdager..

Hei, er relativt ny her selv og kan ta feil her, men det der låter ikke som noen oppskrift på suksess. Hva med å spise mer grønnsaker (20 gr karb er ganske MYE grønt!) og kutte ut den utskeielørdagen din? Dette er jo ingen slankekur som går ut på å nekte kroppen næring, så jeg regner med at utskeiebehovet ditt er kun psykisk. Kroppen din vet ikke hvilken dag det er, den blir kastet av balanse når den hele tiden blir konfrontert med ulik diett.

Om de 4 kiloene betyr mye for deg, vil jeg anbefale deg å spise jevnt lavkarbo hele uka. Blir det et for stort offer, må du stille spørsmål ved motivasjonen din. Du vil ned, men du nøler med å gjøre det som trengs?

Dessuten ser jeg at selve vekten din er normal, det er altså først og fremst underhudsfettet du vil bli kvitt? På lavkarbo opplever mange at de får mer muskulatur, og mister fett, uten nødvendigvis å gå ned i vekt. Det kan hende det vil skje med deg.

Bare ta ønsket ditt på alvor, så tror jeg dette løser seg. Lykke til!