Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-07, 23:57   #19
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Den dagen dere er ferdig med slanking?

Når jeg blir slank skal jeg prøve å holde meg slank resten av livet, så ingen feiring på meg, ihvertfall ikke med noe å spise. Må nok følge alle regler som gjør meg slank videre når jeg er slank. Det er jeg helt sikker på etter all denne vinglingen jeg har hatt i lang tid nå. Det er noen matvarer jeg bare må holde meg unna for alltid. Og det er jo helt greit ettersom det er disse matvarene som gjør meg feit. Og det vil jeg ikke bli igjen. Kors på halsen.

Men jeg skal kjøpe meg en smoking, en dyr en, kanskje Hugo Boss, når jeg blir slank. Også hadde det vært moro å kjøre en Ferrari. Og så skal jeg seff kjøpe meg masse klær. Fine og dyre klær. HOHO! Jeg skal til Italia, kanskje jeg kjøper smokingen der og reiser med den tilbake til Norge og går i den noen uker fordi jeg føler meg helt fantastisk?