|
Sv: THEs dagbok
Opprinnelig lagt inn av THE, her.
Ja idag skal jeg ikke skeie ut, det er bestemt.
Så langt: Ferskendessert, tre kaffe, en omelett med ett egg, en bar, salat med tomat, 5 macadamia, 7 mandler, 1 skinkeskive. Videre er det planlagt fennikel, en pudding og så skal jeg prøve å ta en suppe til middagen.
Det holdt hardt med all deilig kake rundt meg, men jeg har skeiet ut kun med to ruter 70% så det var ikke det verste. En skinkeskive til ble det, og en bar i alt stresset. Så 5 produkter og litt annet.
Det som holdt meg fra å ta litt av sjokoglasuren, var redselen for å sette i gang et brølende monster som ville kreve offergaver i hopetall de nærmeste dagene. Så nå er alt av bursdagsmat gitt bort i "Doggy-bag" eller kastet. Går meg en liten tur nå, tenker jeg, må få senket skuldrene. Er det ikke typisk - masse søte, morsomme, høflige barn, og så er det 3 stykker som er frekke, kjipe, kommanderende og sliter en helt ut. De dominerer hele festen. Orket ikke ta noen av lekene jeg hadde planlagt. Det som er rart, er at foreldrene stort sett er søte, men de er kanskje ikke flinke til å sette grenser. Den ene var helt rå til ikke å ta et nei for et nei, har aldri opplevd maken (bortsett fra ADHD-ungdom jeg har jobbet med tidligere).
Nåvel, bursdagsbarnet mitt var superhappy, til neste år blir det seks og ikke tolv gjester. (Men det sa jeg ifjor også, da var det 16).

|