Her var mange gode svar fra gode venner - takk!
Opprinnelig lagt inn av Anne ....og jeg synes vi burde få oss et "merke/blomst i knapphullet-type"...så vi kjenner igjen en Lavkarbo-venn når vi møtes Jeg skal på messa på søndag og da skal jeg ha på meg en stor fløyelsblomst-brosje!!! Tror vi får lage en "losje-ring" jeg..... så slipper jeg å kle meg som en frosk for å bli gjenkjent Det blir jo vanskeligere for meg å kjenne deg igjen uten froskedrakt! Du har ikke grønn kåpe eller grønn drakt i det minste da? I tillegg til mye av det som er nevnt over, så kjølper jeg hele kyllinger. De er mye større og bedre enn de norske og er ypperlige til å koke (trekke) til suppe og gryteretter av kylling. De er også myyye billigere.
Opprinnelig lagt inn av Anne
....og jeg synes vi burde få oss et "merke/blomst i knapphullet-type"...så vi kjenner igjen en Lavkarbo-venn når vi møtes Jeg skal på messa på søndag og da skal jeg ha på meg en stor fløyelsblomst-brosje!!! Tror vi får lage en "losje-ring" jeg..... så slipper jeg å kle meg som en frosk for å bli gjenkjent Det blir jo vanskeligere for meg å kjenne deg igjen uten froskedrakt! Du har ikke grønn kåpe eller grønn drakt i det minste da? I tillegg til mye av det som er nevnt over, så kjølper jeg hele kyllinger. De er mye større og bedre enn de norske og er ypperlige til å koke (trekke) til suppe og gryteretter av kylling. De er også myyye billigere.
Ha en jättekul dag! Marianne