Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-04, 11:43   #12
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Melkeprodukter: Sans Vaniljeyoghurt 1-liters, cottage cheese, lett gulost, kesam, lett-rømme, smør, revet ost, Yo'plait 0,1 %, Yo'plait, feitsmøreost Tine krydder og/eller Taffel tomatost, lettmelk, laktoseredusert lettmelk. Noen ganger eller mange ganger eller egentlig for mange ganger har jeg vaniljekesam .

Pålegg: makrell i tomat, lettsyltetøy Heistad, leverpostei, kalkunskinkereker, majones, sur agurk, rødbeter, div pålegg.

Smak: ketchup, sennep, tacosaus (hot salsa) og forskj.sauser: soyasaus, worchestershiresaus, sitronsaft, østerssaus, lønnesirup, rosenvann (fra innvandrerbutikk), krydderpastaer, pesto m.m.

Egg

Grønnsaker: paprika, løk, rødløk, salat, ruccola, soltørkede tomater i olje, sorte oliven i skiver, hvitløk, tomater, bananer (de holder seg halvgrønne og med lav GI lenge...)
Ofte: stangselleri, vårløk eller purre, avocado, lime, blomkål m.m.

Møllers omega-3, solhatt, hostesaft.

Jeg har lite kjøleskap og skal ha nytt!!! Det er fullt og kaos der bestandig. Skal kjøpe et sånnt kjøleskap som minner om dem fra 50-60 - tallet som er vaniljefarget (passer til kjøkkenet) og med runde, deilige former. Det er høyt og har mye mer plass enn mitt nåværende som er et lite kombiskap. Da skal jeg ha en hylle for melkeprodukter, en for pålegg osv. osv. Og så ønsker jeg meg et gammeldags spiskammers eller kanskje et kjølerom hvor alle mulige ingredienser står på rekke og rad - og selvfølgelig sortert etter tema .

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat