Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-07, 17:50   #9
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Blanda inte ihop kost och träning!

Opprinnelig lagt inn av candelaen, her.

Hei.jeg er en jente som vil ned ca 4 kg til sommeren..dvs juli.Er ganske liten av vekst,bare 1.60 cm høy,og veier 56 kg..men har en del fett på m age,lår armer osv.
Er det lurt av meg å gå på din diett da??kan jeg forvente meg å gå ned raskt?Sykler ca 30 minutter hver dag..er ikke så veldig aktiv ellers.Er jeg for "slank"til at skaldeman-dietten er et smart alternativ for meg??
Isåfall,hva kan du anbefale?

Håper du svarer.

Jeg er ikke Skaldeman, men jeg tillater meg å svare allikevel.

Du har en BMI på 21,8 og er ikke overvektig. Jeg har selv fulgt Skaldemans kostråd siden august i fjor, og har tatt av 30 kg til nå og har ca 5 kg igjen. Jeg har flyttet BMI fra 35 til 26. Jeg mener bestemt at Skaldemans kostråd passer best for dem som har MANGE kilo for mye.

Jeg vil anbefale deg å følge en lavkarbo-filosofi ala Atkins vedlikehold eller Fedon Lindberg. Da vil du helt sikkert fortsette å holde deg normalvektig i årene som kommer.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat