Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-07, 17:33   #32
Eilan
Seniormedlem

Eilan sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Har jeg holdt på for lenge? Forslag til endring?

Opprinnelig lagt inn av Monix, her.

Og ja de perioder hvor der går galt er oftest når jeg er ute å reise med bandet( Sker ca 1 gang i mdr, og mere fremover) Kommer til at side i en tour bus i en mdr af gangen, er er fortvivlet om hvordan jeg skal klare en diæt der..

Hei der Monix. Du skriver at det er vanskelig å være på diett når du reiser. Jeg er også mye ute på turne, og min erfaring er at om du er sta nok, finner du alltid den maten du kan spise. Kjøtt og grønnsaker finnes på ethvert ok spisested (til og med McDonalds har kyllingsalat nå for tiden..), egg og bacon er vanlig frokost på hoteller. Eller bare kjør på med pålegg og grønt som f.eks. agurk ved siden av. Kjøp inn oster og kjøttpålegg som du kan spise på bussen, og jeg anbefaler deg å fortelle bandmedlemmene at du er på diett. Det kommer til å gå kjempebra! Om du bare bestemmer deg for at du har lyst til å gå ned de kiloene en gang for alle, er det utrolig hvor enkelt det kan bli. Lykke til!