Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-07, 17:25   #19
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Har jeg holdt på for lenge? Forslag til endring?

Opprinnelig lagt inn av Monix, her.

Før ketolyse hadde jeg egentlig levet etter SB principper i nesten 1 år(og før ketolyse var det jul, og der spiste jeg egentlig det meste bare i små mængder). Da jeg levede etter SB var det med utskeilser engang i blandt, men kunne altid gå tilbake til et par strenge dage med fase 1. (virkede bra for meg) Herballife var kun 3 uker engang i høsten.
Derfor tenkte jeg at det måtte være det riktige at gå tilbage på SB igjen, men etter 2 uker i fase 1 nå, hvor jeg kun har mistet 1 kg, er jeg meget skuffet:S
De lover jo mellem 3-6 kg. Vet godt det er individuelt, men kansje jeg bare skulle fortsætte på denne kuren, for som den siger: Hvis man sprekker, er det bare å tage fase 1 igjen nogen tid. Håper bare snart der sker noget så..

Men men , mit egentlige spørgsmål var jo om jeg hadde holdt på for lenge med lav karbo siden jeg ikke går mere ned i vekt?
Og det ser det ikke ut til at nogle av dere mener, og jeg håper heller ikke det er tilfældet, det var nesten bare den eneste forklaring jeg selv kunne komme frem til

Nei, du har ikke holdt på for lenge, det er mange av oss her inne som har levd etter lavkarbo i mange, mange år, så det er ikke der det ligger...

Kan jeg spørre hvor høy du er, og hvor mye du veier? Litt greit å vite opp mot det at du ikke går ned i vekt, som du sier...

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat