Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-07, 17:09   #15
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Har jeg holdt på for lenge? Forslag til endring?

Opprinnelig lagt inn av Monix, her.

Mange takk for de mange bra svar her
Og til Ziggy:
JA du har helt ret, problemet mitt er bare at når jeg har vært en mdr på streng diæt uten at jeg taber mere enn 1 kg:S
Forstår ikke hva jeg gjør galt Jeg mangler at tabe 6 kg, så det er jo ikke det store, motionerer ved siden av osv osv..
Drikker et par kopper kaffe om dagen men ellers holder jeg diæten som den skal.
Og ja de perioder hvor der går galt er oftest når jeg er ute å reise med bandet( Sker ca 1 gang i mdr, og mere fremover) Kommer til at side i en tour bus i en mdr af gangen, er er fortvivlet om hvordan jeg skal klare en diæt der..

Aline nævner atkins, er der andre diæter i vil anbefale meg?
Ketolyse gjorde at jeg efter at have vejet 72 kg i flere mdr gik opp til 76, og det er dem jeg sliter med at komme av med nu( Derfor har jeg prøvet så meget forskjelligt) Ketolyse gikk slet ikke bra for meg

Takk til alle

Hva slags slankekur gikk du på før du prøvde Ketolyse da? Grete Riede, LIBRA, NOKA eller en pulverkur der man teller kalorier, og reduserer energi- og matinntaket?

Det som skjer etter at man har sultet kroppen på denne måten, er at kroppen i møte av riktig mat i de mengder den trenger, lagrer næring til neste sulteperiode, som den forventer kommer etter slike slankekurer. Det tar tid å komme over dette, men det gjør du, om du er konsekvent, og holder ut med den kostholdsretningen du bestemmer deg for, og følger den over lang tid.

Kjenner desverre ikke til South Beach, så der kan jeg ikke gi deg noen råd.
.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat