Takk for de hyggelige meldingene. D setter jeg veldig pris på. Jeg har begynt å tømt d meste av grønnsaker og lignende "fristelser fra kjøleskapet. Jeg har spist mestparten kjøtt på måltidene. Og jeg har klart å holde meg sukker/søtstoffri i 5 dager. Jeg har vært mer sliten, men d blir vel verdt d etter hvert. Jeg hadde kost meg mye med guros pannekaker, krem med søtstoff og teen med søtstoff. Jeg skal fortsette å holde meg unna, d har gått kanskje greit. Jeg synes d går greit så langt. Jeg hadde en skikkelig matlagingsdag på mandag. Jeg lagde lavkarbo kjøttkaker med ost og bacon, ribbe og jeg lagde noe til resten av familien; makaronigryte med pølser og paella. Jeg har kjøttkaker og rester i morgen. D er så godt å slappe av forhold til mat! Jeg har følt en tendens til å bli god og mettt. Noe ganger nesten grensen på kvalm???? D kan ha sammenheng med for lite søvn eller forstoppet? Vet ikke helt. Jeg skal ta meg en fibertab og masse vann før jeg legger. Da får jeg se i morgen. Jeg gleder meg til i morgen; jeg har ordnet med 1 mnd på treningsstudio og skal få time om ev treningsomlegg i morgen. Herlig God natta, mine gode venner og medlavkarboer