Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-07, 18:24   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av Don Vito Corleone, her.

Og jammen har jeg ikke gått ned ett eneste gram de siste ukene. Har spist mye egg og bacon til frokost, rømme, kjøttdeig med tomatsaus + tomatpure + salat, fet ost, baconcrisp, fløte, jordbær, kylling, nøtter osv.

Syns det står at du følger Skaldeman jeg ???

Ting som ikke er bra å spise for mye av på lavkarbo dietter - og iallefall IKKE på Skaldeman - er merket med
rødt. Ting som ofte får vekttap til å stoppe opp om man spiser for mye av det er merket med rosa og ting som binder vann er merket med blått:

Har spist mye egg og bacon til frokost, rømme, kjøttdeig med
tomatsaus + tomatpure + salat, fet ost, baconcrisp, fløte, jordbær, kylling, nøtter osv.

Mye å ta tak i der ja.....