Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-07, 12:26   #14
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Atkins og tante rød

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg har opplevd det motsatte jeg. Jeg har alltid blødd mye og uregelmessig. Har fjerna deler av livmorhalsen pga store celleforandringer for snart 3 år siden. Blødningene vart værre og enda mer uregelmessige etter det. Etter jeg begynte på ketolysekuren, har blødningene blitt regelmessige(kommer på samme dato hver mnd), ikke smerter i rygg og mage, mindre oppblåst i tiden før. Og ikke sur og vrang uka før.Så for meg har ketolysekuren hatt en veldig positiv effekt. Jeg har brukt minipillen conludag i 15 år.

Hei
Det er mulig jeg var uklar. Mange overvektige kkvinner har uregelmessige blødninger som blir regelmessige på ketolysekuren, men i overgangen kan det være til dels plagsomme besvær og det var denne overgangen jeg refererte til.

Vennlig Hilsen
Torkil

Sist redigert av Torkil : 01-05-07 kl 15:12.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat