Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-07, 10:39   #19
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Om fedmeoperasjoner på NRK 19.30 i kveld

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, og det er sikkert en spennende prosess.

Forøvrig var hun jeg nevnte over den samme som foreslo at jeg "bare kan ta" en slankeoperasjon da jeg sleit med å få jobb og lurte på om utseende var grunnen.

Herregud så toskete! Tragisk at noen kan ha et så forvridd syn på så alvorlige ting!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå har ikke jeg sett dette programmet, men broren min har vært tett oppfulgt siden han ble operert for halvannet år side, og det vil han fortsatt komme til å være i mange år fremover. Han knasker myyyyyyyyye vitaminer og annet bare for å kompensere endel av det som lengere ikke tas opp av systemet. Og er dessuten blitt mer følsom både overfor alkohol og fett.

Det værste synes han var allikavel det å venne seg til at magen ble mett myyyyyye lengere før øya

Ja, vitaminer og mineraler må vi ta resten av livet, men sååå mye er det jo ikke? Jeg tar 2 multivitaminer, 2 omega 3-tabletter, 1 B-vitamin og veksler mellom å ta jern og kalsium (pga. mensperiodene). Jeg hadde ikke tatt noe særlig mindre om jeg IKKE var operert heller, hehe.
Følsom overfor fett og alkohol er man ja, det første plager meg litt men det andre plager meg ingenting siden jeg sjelden drikker. Og ja, jeg kjenner meg veldig igjen i det siste, dette med å venne seg til å bli mett før øya, hehe. Men det er såå verdt det.