Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-07, 07:43   #14
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Om fedmeoperasjoner på NRK 19.30 i kveld

Opprinnelig lagt inn av Kristian, her.

Hvis programmet var positivt vinklet er jeg redd køene for å ta operasjon hadde blitt mye lengre. Jeg syns det er viktig at ingen ser på dette som en lettvint løsning og sovepute.
Nå er det ikke bare små endringer som skal til for at en skal lykkes i å slanke seg og holde vekta etterpå. Dette er ofte store kostholdsendringer som skal til og ikke bare på den personen det gjelder men også samfunnet rundt den personen.

Ja det er jeg enig i, men jeg følte allikevel ikke hele sannheten kom frem og at Gislason ble betydelig klippet og fremstilt som arrogant og en med lite peiling, når han er helt motsatt slik jeg og andre kjenner ham. En pressefyr jeg diskuterte programmet med i går, sa det bra:

Som pressemann ser jeg dette helt klart som en spisset vinkling av en sak, uten et altfor stort kildenettverk.
Det henvises til en spesiell person, og et par ikke spesifiserte som har fått sånn og sånn problemer.

I tillegg ser man jo et damemenneske som overhodet ikke var klar for en operasjon.
Det går jo klart fram av det hun sier. Jeg syns dessverre hun dummer seg ut
og viser at hun ikke hadde tenkt gjennom hva en slik operasjon vil si.
Å tro at operasjonen løser alt, viser at hun ikke aner hva hun gjorde.