Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-07, 22:03   #22
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Har du Bmi på ca 40 ?

Opprinnelig lagt inn av kokkeline, her.

Nei jeg har ikke det , men kanskje på tide å få det ?????? Har skrivd opp ei liste for meg selv hvor jeg tenkte at vekta ca midt i mnd skulle skrives opp ,,, jeg går sent nedover så tror ikke jeg skriver opp hver uke . Så fort jeg har spist noe jeg ikke tåler merker jeg det med mye vann i kroppen og på vekta og da tar det som regel noen dager før det går ned igjen. Derfor driver jeg å prøver meg fram har nå kutta ut nøtter fr å se åssen det funker. Tok fløte i omeletten i dag ( Har laktose intolleranse) for å få i meg litt fett , tror det blir alt for lite. og for mye prot. så får vi se inatt og i morgen hvordan magen min har det da ,,,,,,,,,,,,,,,,,, KLEM fra meg

Du må veie deg når du føler for det..

Jeg har veiedager på Onsdager, det er en del av livstilsendrings-kurset jeg går. Lurt av deg å prøve deg frem. Tåler du rømme ? vet noen med laktose int. tåler det.. jeg bruker mye rømme for å få opp fett nivået..

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat