Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-07, 21:51   #23
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: God stavmikser?

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Fant denne på nettet, men den er annerledes?...Den ene store beholderen er en annen enn på bildet til Nille, sant?

Kan jeg spørre hva dere betalte for deres?Nille?

Vedlegg 3412

Jeg betalte 595 for min. Tilbud på Elkjøp. (Har en liten mistanke om at den var feilpriset). Har brukt den lille flere ganger til dagen etter at jeg kjøpte den .... og nå er det helt utslitt. Strever med å få reservedel (plasten i den lille kniven sa takk for seg). Nå bruker jeg den store og det funker faktisk like bra. Isknuseren (som man kan sette oppi den store) funker også bra. Til kremvisping bruker jeg vispen som fulgte med. Gjorde ikke det før, men fant plutselig ut at den var helt genial egentlig... har fått dilla på råkrem ..... da trenger jeg begge deler. Eggedosis i den store med kniver og krem i bolle med vispen !