Tråd: THEs dagbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-07, 10:40   #57
THE
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
THE er ny på veien

Sv: THEs dagbok

Hei jeg synes det er mye å ofre, ja, men vet jo at jeg i motsetning til andre mennesker ikke går ned noe særlig med mindre jeg gjør noe radikalt, så jeg skal som deg, Titti, glede meg så lenge jeg går ned noe.

Tok jo 4 mnd. sist å gå ned 10-12 kilo, så det hadde jo vært underlig om det gikk raskere nå, men vi er jo alle litt optimister, i allefall jeg.

Så snittet kommer nok til å ligge på 6-700 gram, håper jeg.

Hei Ani, jeg er ikke så flink som sist, men ærlig og skriver ned det jeg spiser. Skal jo selvfølgelig ikke spise noe som ikke er på listen egentlig. Det er det som er faren med å gå på en kur man har tatt tidligere, man begynner med ting man egentlig ikke har lov til før laaangt ut i løpet. Jeg er motivert, men ikke like mye som sist, og har dessuten hatt migrene og antydninger til det i det siste, og det gjør at jeg kvier meg for å bli altfor sulten, det trigger anfall. Nøkkelen med ED-kuren er planlegging, iom at det tar litt lenger tid å lage mat, må man ha gjort i stand litt før man blir sulten, og alltid ha med en bar...

Så uten nøtter og andre småting hadde jeg kanskje gått ned 3-4 kg denne uken ....

THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat