Tråd: Vixens dagbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-07, 00:16   #3
Vixen
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Vixen er på en erverdig vei

Sv: Vixens dagbok

Kan noen hjelpe?
Hvordan fortsetter jeg å skrive i dagboken min uten å gjøre det som et svar til meg selv? Er ikke akkurat noen datawizard ennå og det virker ørlite schizofrent at jeg skriver og svarer meg selv...
Vel, siden sist har det ikke skjedd så mye på vektfronten da. Det er en ukes tid siden jeg begynte og 4 kilo har passert (i sakte film synes jeg). Tok fram målebåndet i dag og så at 7 cm har stukket av. Kanskje ikke så mye når det er sammenlagt på mage, hofter og lår, men det viser meg iallefall at noe skjer.
Stekte opp 2 kilo med kjøttdeig i dag, til nydelige kjøttkaker. Gode kalde også. Må ha noe kjapt, særlig om morgenen.
Jeg opplever at jeg er en del sulten i løpet av dagen, selv om jeg vitterlig er i ketose. Det har aldri skjedd meg før. Lurer på hva det kommer av? Spiser jeg for lite? Blir så fort mett, tror jeg da, men så er jeg sulten igjen kun kort etterpå. Drikker godt om med vann så jeg har kjøpt meg kryssord til å ha på do .
Prøved dessuten en økt med Pilates i dag. Riktignok ikke en hel en da minsten var syk og måtte hentes i barnehagen. Men det var lenge nok til å konstatere; GUD SÅ DÅRLIG FORM OG FYSJ SÅ STIV!

Vixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat