Tråd: Europrat 2007
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-07, 10:57   #7
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av Ani, her.

Så flott titti at du har fått opp denne tråden her Jeg er jo fortsatt besatt av denne ketostixen, og den var pos i kveld (svak rosa vel å merke) Lagde den blomkål risen Titti anbefalte, hadde i blomkål, campiong og litt scuash krydra med grillkrydder, paprikakrydder og salt Knall god Så tusen takk Titti for godt tips Måtte som sagt ta 5 måltider i dag istedet for kun 4, men var veldig sulten igjen i 21 tiden.. blomkålrisen ble derfor kveldens redning.

Jeg har fått beskjed av legen om å gå på fase 1 i 21 dager, hun har ikke nevnt noen ting om fase 2. Vet dere hvor lenge dere skal gå i fase 2?, og er det kun kjøtt som er i tillegg til de produktene vi allerede spiser? Vet egentllig ikke noe om fase 3 heller jeg, så vær så snill å opplys meg
Var bare så konsentrert om fase 1 at jeg ikke spurte om de andre fasene når jeg var hos legen..

Ja, det var ganske mye jobb med å lage denne tråden, men noe må jo gjøre drittjobbene

Så bra at risen falt i smak! Det er godt å ty til når man er sulten ja.

Jeg har hørt at fase 2 gjerne er dobbel så lang som fase 1. Jeg skal gå 30 dager på nr 1 og 60 dager på nr 2. Så da skal du kanskje gå 42 dager på fase 2? Sånn ca Spørs vel hvor mye du skal gå ned og på hvor lang tid og sånt. Vi får ta en fase av gangen ja. Men har du ikke fått de forskjellige heftene for hver fase?

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat