Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-07, 13:32   #2
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: kjapp-og-enkel mat

Opprinnelig lagt inn av Smil, her.

Jeg trenger noen tips til enkel mat å ha med... Ha med på f.eks tur i skogen, på shopping osv

Syns dette er noe av det vanskeligste. Spesielt når jeg er ute med barna, jeg kan liksom ikke bruke all verdens med tid til å forberede og tilberede mat til meg selv, jeg har nok å gjøre med 3 barn som skal ha mat/klær/skift.

Et annet eksempel er ute på shopping. Nå i sted så hadde vi en avtale på sykehuset, etterpå dro vi innom IKEA ... tiden gikk, og jeg var sååå sulten. Men kommer ikke på noe kjapt å spise som er "lov"

Det jeg har kommet på selv er å ha en atkins-bar i vesken, men er dette fy-fy ??? ( tar hvertfall 0 tid å forberede , hihi , og er et lite kjapt måltid )

Kom med tips er dere greie

Ferdiggrillede kyllinglår er genialt; Tar liten plass, er godt, metter, kan spises både varm og kald!

BTW: Velkommen hit og lykke til!!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat