Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-07, 09:41   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: sukker i urinen..fy fy??

Opprinnelig lagt inn av mertan80, her.

samboeren min og jeg går på lavkarbo diett..i dag var han på helsetest i forbindelse med jobben.da måtte han ha med en urintest.den viste sukker i urinen noe som ikke var bra sa denne "helsedamen"..og det kom av fruktosen som vi får i oss..ikke at det er mye.men hvis vi spiser gryn så har vi litt fruktose på.er det noen som vet om denne "helsedamen" har rett i at det ikke er bra med sukker i urinen..og isåfall..hva gjør vi da?vi trodde at hun kanskje overdrev en smule..men vi blei jo litt usikre også da..

At en får sukker i urinen "på grunn av fruktosen" er i beste fall en sleivte uttalelse fra en "helseperson". Da burde jo alle som spiser frukt eller sukker ha det da !

Ville nok heller ha sjekket med en lege og fått tatt en skikkelig undersøkesle med tanke på diabetes.....