Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-07, 22:04   #35
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: hvordan få nok fett? Tåler ikke melk

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Beklager at jeg må si det Ziggy, men du må ALDRI anbefale folk å "prøve å spise" ting de er/kan være allergisk mot... kan faktisk få temmelig alvorlige konsekvenser.

og laktoseintoleranse er noe helt annet enn melkeproteinallergi Jeg kan spise litt syrnede meieriprodukter, litt vellagret ost, og smør, nettopp pga at jeg har intoleranse og ikke allergi. Da er nemlig melkesukret spaltet. når det gjelder allergi er det andre ting man reagerer på.

Helt klart, Jeefer'n, er helt enig med deg der, men jeg mener jeg skrev om intoleranse i det svaret du referer til, der jeg viser til at folk jeg kjenner som har intoleranse ikke har fått problemer med å bruke meierismør... men klart, kan svaret mitt mistolkes, så beklager jeg det!!!

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat