Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-07, 21:34   #34
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: hvordan få nok fett? Tåler ikke melk

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Har du prøvd å spise meierismør for å se om du reagerer på det?!?

De jeg kjenner som har laktoseintoleranse har ingen problemer med smør i det hele tatt, det er tross alt bare 1 gram protein pr. 100 gr i meierismør...

.

Beklager at jeg må si det Ziggy, men du må ALDRI anbefale folk å "prøve å spise" ting de er/kan være allergisk mot... kan faktisk få temmelig alvorlige konsekvenser.

og laktoseintoleranse er noe helt annet enn melkeproteinallergi Jeg kan spise litt syrnede meieriprodukter, litt vellagret ost, og smør, nettopp pga at jeg har intoleranse og ikke allergi. Da er nemlig melkesukret spaltet. når det gjelder allergi er det andre ting man reagerer på.

Lavendel: dersom det finnes et alternativ uten transfett (som feks det du nevner) så ville jeg prøvd det om jeg var deg.