Tråd: Huff a meg;-(
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-04, 09:33   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Wink

Opprinnelig lagt inn av ayliah

Tenkte meg igrunnen det..mye "tom "mat..huff da!! Mye kan en feks spise av kokt broccoli i løpet av en dag??jeg tok litt nå til kvelden...var supergodt med litt smeltet smør på

For mye "snop" og søtsaker. Du spiser for lite kjøtt/fugl/fisk (proteiner & fett) og for lite grønnsaker (proteiner og fiber). Jeg spiser som regel minst 1/2 broccolipakke (frisk), dvs. ca 100-150 gram og 100 -150 gram med blomkål omtrent hver dag. Det skal mye til å spise for mye av broccoli. Det lønner seg ikke å helle innpå med kremfløte for å få opp fettinholdet. Hold deg til anbefalingene. Se på listene over tillatt mat, det er mye å velge i !!