Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-07, 02:19   #14
mertan80
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
mertan80 er ny på veien

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jøss, hvilken telenor avdeling har du snakka med da? Jeg har snakka med stort sett alle avdelingene der fordi vi måtte ha mye med de å gjøre i forbindelse med jobb. Og jeg har ALDRI møtt på en større gjeng med rotehuer og ansvarsfraskrivere! Rekorden var å bli satt over til 15 forskjellige på en samtale. Og ingen kunne svare på det jeg trengte. Og den siste bare la på.....

NextGenTel fungerer veldig bra når det fungerer, men for de som er uheldige er det mye trøbbel har jeg skjønt... Vi brukte de på hjemmekontorinstallasjonene på en annen jobb jeg hadde og alt gikk supersmooth.
Men UPC derimot!! Venta 8 mnd på bredbånd fra de, og når jeg endelig da ringte for å spørre når jheg fikk det fikk jeg beskjed om at de var norges største kabelselskap så jeg kunne ikke få det når det passet MEG!?!

Kabelselskaper er tydeligvis de verste...har ikke slike problemer med andre selskaper..strøm feks..

fikk foresten ny regning i dag ifra ventelo..blei enda mere forbanna da ja!!den var på 2700ca..og litt over 1500 var feil!!helt totalt feil..de hadde for det første tatt et gebyr på 999kr for oppkobling..hello..det skal være gratis når man oppgraderer linja ja..og ikke hadde de satt ned prisen på linja mi heller..betalte før 449..og skal nå betale 349..men neida..skal vist bare betale i det lange og breie jeg..de hadde heller ikke trekt ifra på forige regning..hvor det også var mnder jeg betalte for mye..skjønner ikke hva de driver med jeg.skal da være unødvengig å måtte sjekke regnigna hver gang..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat