Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-07, 14:43   #14
dolphy
Medlem

dolphy sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 40
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blodtypedietten

okeeey, men da er vi på samme side i boka! Var redd jeg tråkka på noen tær der, for det var jo virkelig ikke meninga!
Men jeg må si jeg er glad jeg er blodtype 0 som "skal ha" masse kjøtt og sånn, hadde jeg måtte vært veggis hadde jeg synes det vært trist og veldig vanskelig. Men da hadde jeg kanskje ikke trodd på blodtypedietten Neida... Men...
Jeg har tro på lavkarbo kost, og masse proteiner, og da er det jo hendig å være type 0 og kombinere filiosofiene, om du skjønner.
Det er jo som Skaldemann sier; gå tilbake til røttene. Derfor tror jeg også alle blodtyper kan ha godt av lavkarbo kost, for vi kommer jo alle fra samme utgangspunkt!
Jeg så også en diskusjon i en annen tråd -husker ikke hvilken om å spise etter opphavet. At asiatere har en annen forutsetning, for dem har spist ris fra tidenes morgen, så dem tåler det godt og holder seg slanke, mens vi her oppe i nord ikke hadde tilgang på kornprodukter og masse frukt så da passer ikke det så godt for oss. Mens afrikanere igjen har en annen forutsetning. Mye interessant.

Lurer på hvorfor jeg ikke studerer ernæring Tok feil sving i studielivets veikryss! Så får studere her inne i stedet