Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-07, 22:25   #6
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: De spør om jeg er syk (aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Valeriana, her.

En av foreleserne på studiet mitt gjorde også nylig narr av denne dietten....

Jeg er så lei av å høre ernæringseksperter gjøre narr av lavkarbo og si at de som står bak disse diettene er bare ute etter å tjene penger. Hva med Grethe Roede og lignende? Er ikke de også ute etter å tjene penger?

Heldigvis finnes det mer og mer kunnskap om lavkarbo, særlig blant leger. Både fastlegen min og den bedriftslegen jobben bruker er veldig pro-lavkarbo fordi de ser hvor utrolig mye friskere mange blir på slikt kosthold.

Da jeg var på den årlige kontrollen hos bedriftslegen i oktober så spurte han hvorfor jeg hadde ketoner i urinen. Jeg sa jeg gikk på ketolyse og fikk følgende bemerkning: da vil nok kolestrolet ditt være mye bedre på denne blodprøven enn de tidligere. Slike leger vil vi ha!

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat