Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-07, 14:11   #12
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Synes frokost uten brød er vanskelig jeg...

Opprinnelig lagt inn av Melkerull, her.

Ziggy; de lappene så gode ut! De må jeg prøve! Bruker dere dem som brød, altså med pålegg på?

Jupp, bruker dem helt som vanlig brød, med hva en vil av pålegg på, som passer til et lavkarbokosthold, vel og merke...

I og med at det bare er 0,4 gr karbo i hvert polarbrød, ja så trenger en ikke bekymre seg for å spise brødmat igjen... du kan faktisk fortsette å spise som før, bare ved å bytte ut vanlig brød med poarbrød lappene mine!

Du kan og sprøriste dem til suppetilbehør, eller dele dem opp i biter og riste dem i ovnen som bruk til dip med f.eks. tzaitziki laget med rømme osv...

Oppskrifta passer også helt utmerket til pizzabunn, så med denne kan du fortssatt spise pizza og... mulighetene er som sagt mange...

Du finner disse, og andre oppskrifter som jeg har laget og tilpasset inne på OE forumet.

Lykke til!

Sist redigert av Ziggy : 21-04-07 kl 14:18.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat