Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-07, 13:48   #15
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Har dere noe erfaring med eller tanker om....

Ja, lykke til Stinasol!

Jeg skal be om å få dekket bukplastikk når BMI er 25-30. Jeg har ingen motforestillinger mot plastisk kirurgi.
Jeg kjøpte dongeribukser i str 42 i dag. Det er jo ikke så ille tenker dere. Men magen under navelen er brettet dobbelt inne i buksa.:Ser ut som om jeg har rullet et gjestehåndkle stramt og lagt på langs i buksa. Ikke pent, og tenk på en varm sommer og hvor ekkelt det blir i den sammenbrettete huden... Og så har jeg ingen midje over linningen.
Skal bli godt å få vekk fettet, men den løse hudlappen blir desto større, når den blir tømt for fett. Jeg var ganske slank i 2004, etter den første fødselen, men hengemagen fra navlen og ned var der likevel.
Har alderen mot meg, og har "kastet bort" nok av livet som overvektig til å vente i 7 år på at huden kansje trekker seg sammen.

Har et keisersnittarr fra før, så et arr fra bukplastikk blir ikke stor forskjell. Litt bredere bare.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat