Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-07, 19:57   #3
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Masse høflige folk som lyver...?

Jeg tror jeg har sett lignende filosoferinger her inne tidligere.. og mitt råd er: ikke bruk energi på å tenke på dette.

Når du er åpen med slankingen, må du nesten forvente at de rundt deg kommenterer det på et eller annet vis når forteller det. Og det hadde kanskje ikke vært så mye bedre om de svarte "ja, det synes jeg virkelig du burde!"

Jeg også har det sånn at jeg har en del valker, men de kanskje ikke synes så godt alltid. Folk har liksom ikke lagt merke til det før jeg sier det. Jeg må jo innrømme at jeg selv ikke tenker mye på andres vekt, iallfall ikke viss det ikke er ekstremt. Så det kan jo være at de på jobben din faktisk ikke har tenkt noe videre over vekten din, og at når de sier at du ikke trenger å slanke deg, så betyr det på et vis at du trenger ikke å slanke deg for deres skyld, de liker deg jo likevel.

Men du slanker deg jo for din skyld. Og kanskje nettopp derfor skal du ikke bry deg om disse kommentarene. Jeg tror ikke de lyver, men det er jo litt sånn typiske kommentarer man kommer med, når man ikke vet hva man skal si, og man egentlig ikke er SÅ engasjert. For DEM har det jo ingenting å si at DU er overvektig - ergo, du trenger ikke å slanke deg.

See...? Så gi f... og lykke til med slankingen

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat