Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-07, 18:36   #1
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Masse høflige folk som lyver...?

Jeg vet ikke jeg, om alle på jobben er så høflige at de må si : "Jeg skjønner ikke at du vil slanke deg så mye" .

Jeg er åpen om slankeplanene og har nevnt at noe av grunnen til at jeg vil ned så mye, er at jeg vil komme under BMI 27 og søke om bukplastikk. Det er visstnok helt uforståelig. Hm.

Kan det være at de bare har sett meg som overvektig, og er så vant til at jeg skal se slik ut? Og så går jeg i trang arbeidsbukse med stor t-skjorte over, det skjuler vel noe. Men jeg føler meg knepet av i livet når jeg bøyer meg, og under bukselinningen ligger magen dobbelt.

Synes selv jeg ser for j****g ut, både i kroppen og dobbelthaka. Ble litt lei av kommentarene om at jeg ikke trengte slanke meg, så jeg grep tak i pølsa under linningen og ristet i den mens jeg sa: "Det er DENNE jeg vil ha bort". Da ble de litt paffe da! Klærne skjuler nok en del av elendigheta.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat