Tråd: Barnevogner!
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-07, 10:33   #57
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Barnevogner!

Jeg for min del reagerer mer på folk som smatter, sikler, ler skikkelig høylytt og renser matrester ut av tennene med tannpirkere i oppsynet på folk. Men DE skal få lov til å sitte der og gjøre sitt, mens folk med barn må holde seg unna.

Jeg mener at dersom man ikke takler lyder eller å se et halvt bryst, bør man heller holde seg hjemme. Det bør være rom for alle i samfunnet, så lenge alle tar hensyn! Når det er sagt så har jeg aldri sett indiskret amming i hele mitt liv. Jeg vet det forekommer, men det er nok sjelden. De ammende jeg ser sitter og ammer så diskret de kan. Lufttørking har jeg bare lest om, aldri sett ute. Men det er jo alltid skrekk-eksemplene som dras frem i slike diskusjoner, selv om "motstanderne" kanskje aldri har sett det selv.