Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-07, 00:52   #7
mertan80
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
mertan80 er ny på veien

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Dette blir vel litt på siden av det du etterspør, men det sier kanskje litt om Ventelo sin forretningsfilosofi:

Moren min fikk nå før påske en telefon fra en som ville selge henne abonnement på IP-telefoni fra Telio. Hun har ikke internett hjemme, og var litt usikker på hva det dreide seg om, men takket ja til å motta skriftlig informasjon om tilbudet deres. Noen dager senere fikk hun brev fra Telio der hun ble ønsket velkommen som telefonikunde, og fikk informasjon om når modem ville bli sendt og når montør kunne komme. Dagen etter fikk hun brev fra Ventelo som ønsket henne velkommen som bredbåndskunde.

De gir seg visst ikke i første omgang. Og det virker heller ikke som de har tradisjon for god kundebehandling, slik de blir beskrevet over. Like greit å holde seg unna dem, kanskje?

de er så frekke..har vært borti flere av kundebehandlerene der..og jeg har måttet blitt skikkelig forbanna for at de skal høre..eneste grunnen til at vi har dem enda,er fordi de er billigst ...foreløbig..vi har både internett og ip..men tror meg..den dagen jeg finner et sted som er like billig da bytter jeg..eller før også..vet ikke hvor mye mer jeg orker..har vurdert noen ganger å ringt til forbrukerombudet..skjønner ikke at alt det de gjør kan være lovelig..

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Når du har bestilt på nettet, så har du helt sikkert huket av i en liten boks, der du godtar vilkårene fra Ventelo, før bestillingen har gått i orden.

det kan kanskje stemme ja..men rart at jeg ikke har fått noe i posten..eller på mail..en bekreftelse av et slag..som det sto litt innformasjon på..ja ja..kjenner at jeg bare blir så sint..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat