Tråd: Barnevogner!
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-07, 14:54   #48
mertan80
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
mertan80 er ny på veien

Sv: Barnevogner!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er vel ikke snakk om å frata noen retten til å amme? Det er vel mer snakk om å tilpasse seg for alle parter?

Og et spørsmål som naturlig følger av dette, hvorfor er det alltid meningen til de som har barn som teller mest? Er man mindre verdt som menneske om man ikke har barn, enten av naturlige årsaker eller av eget valg?
Jeg synes det er helt naturlig at man på enkelte steder ikke ønsker å se blotta pupper, skrikende unger osv. På samme måte som at jeg ikke ønsker at noen skal røyke ved matbordet f.eks. Det andre er jo til og med lovfestet. men dersom noen restauranter ymter frampå om at man har forskjellige soner til de forskjellige gjestene er det straks flere som føler seg tråkka på siden barn jo er så naturlig? For meg er ikke barn så naturlig. Jeg skjønner at det er mange som har problemer med å forstå at man ikke syns det er det største i verden, men det finnes faktisk flere av oss!

er vel mest naturlig å ivereta menigene til de som har barn..er jo flest av dem for å si det sånn..og å sammenligne røyking og amming er jo ikke aktuelt..ganske to forskjellige ting.. ..når mødre ammer så er det jo muligheter for å snu seg vekk..man MÅ jo ikke se..
er ganske diskre selv..blotter ikke puppen til alle..og maserer..og vifter med ammeinlegg..haha..og de som syntes det er verst med offentlig amming er vel helst menn ville jeg tro??..

og angående å ha med seg unger på forskjellige spisesteder..der har jeg aldri hatt no problem..man må jo lære ungene å oppføre seg der også..jeg syntes heller ikke at det er noe morsomt med hylende unger på nabobordet..som løper og skriker..men de må jo selvfølgelig oppføre seg..er godt at mange resturanter nå har egne barnerom,for det kan fort bli kjedelig å sitte stille..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat