Tråd: Barnevogner!
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-07, 14:42   #46
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Barnevogner!

Det er vel ikke det at meningen til oss som har barn teller mest, men det er vel det at vi forstår mer situasjonen siden vi har vært der selv. Det ser jeg jo bare på feks. det at mange barnløse tror det "bare" er å gi flaske. Det er jo til å grine av.

Jeg synes heller ikke man trenger å amme overalt, men det bør være tilrettelagt de fleste steder i tilfelle noen må amme. Røyking blir noe helt annet, der er det voksne mennesker som kan ta et valg selv (dessuten forurenser det luften). En baby må ha mat der og da, det er et naturlig behov som MÅ imøtekommes ganske raskt.
Om en restaurant vil ha seg frabedt ammende ved bordet og ikke har noe annet tilbud, bør de opplyse om det utenfor på et skilt. Men bare tanken på et skilt med "ammende forbudt" gir meg frysninger langt inn i sjela.

Sitat:

Jeg synes det er helt naturlig at man på enkelte steder ikke ønsker å se blotta pupper, skrikende unger

Så det skal også bli forbud mot barn på restauranter? En annen ting; en baby som IKKE blir ammet vil skrike ørene ut på alle rundt den, da er det vel bedre med en baby som ligger rolig til brystet?