Tråd: Barnevogner!
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-07, 14:29   #45
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Barnevogner!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig, Kristian. Jeg syns det er skummelt om vi begynner å ta hensyn til folk som ikke tåler å se noe så naturlig som amming, istedetfor å ivareta rettighetene til de som ammer.

Det er vel ikke snakk om å frata noen retten til å amme? Det er vel mer snakk om å tilpasse seg for alle parter?

Og et spørsmål som naturlig følger av dette, hvorfor er det alltid meningen til de som har barn som teller mest? Er man mindre verdt som menneske om man ikke har barn, enten av naturlige årsaker eller av eget valg?
Jeg synes det er helt naturlig at man på enkelte steder ikke ønsker å se blotta pupper, skrikende unger osv. På samme måte som at jeg ikke ønsker at noen skal røyke ved matbordet f.eks. Det andre er jo til og med lovfestet. men dersom noen restauranter ymter frampå om at man har forskjellige soner til de forskjellige gjestene er det straks flere som føler seg tråkka på siden barn jo er så naturlig? For meg er ikke barn så naturlig. Jeg skjønner at det er mange som har problemer med å forstå at man ikke syns det er det største i verden, men det finnes faktisk flere av oss!