|
Sv: Testemonials - Skaldeman
Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.
Hei Jan!
Nå tror jeg de fleste som fulgte Skaldemans opplegg den tiden han var her inne nå har gått over til andre kostholdsfilosofier som EAT, Atkins, Ketolyse, Lutz, Fedon osv, da både kontakten og oppfølgingen, slik f.eks. Torkil her inne gir de som følger Ketolysekuren, har vært bortimot fraværende.
Vi må jo alle finne den "stien" og fliosofien som passer best, we are all on the same side!
De har gått over til andre kostholdsfilosofier, og fått støtte fra andre som har god erfaring og kjennskap til de andre kostholdsoppleggene, som f.eks. EAT-web når det gjelder EAT, Nille når det gjelder Atkins og Torkil når det gjelder Ketolyse.
Dette hadde som sagt sikkert vært noe annet om han hadde vært innom med jevne mellomrom slik som Torkil, som til tross for sitt arbeid som fastlege og egne slankekurs, webside og webshop er innom med jevne mellomrom og følger opp mange som følger hans kostanvisninger.
Så pr. i dag tror jeg faktisk ikke jeg har sett flere enn en 4-5 medlemmer som oppgir Skaldeman som sin kostholdsfilosofi her inne, desverre.
Om du skulle få få, om noen svar fra forumdeltagerene om deres erfaringer med Skaldemans spesifikke kostholdsopplegg som sådant, så tror jeg du finner mye av forklaringen her.
Men om du er ut etter generelle erfaringer med lavkarbokosthold, som ikke spesifikt er bundet opp mot Skaldemans kostholdsopplegg, ja så vil du nok finne mange her inne når det gjelder både Atkins, Ketolyse, Lutz, og EAT m.fl.
Generelle erfaringer er interessant - men jeg har fått 3-4 gode sitater nå, men jeg kan trenge et par til ... Jobber med saken!
Uansett, lykke til!
.
Takk