Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-07, 08:27   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i det hele tatt....!!!???

Hei
Det kan være mange grunner til at du ikke går ned, men å måle seg i tillegg kan være en bra ting å gjøre. Mange opplever at vekta står stille, men at cm rundt midje, mage, bryst forsvinner likevel. Det kan ha med f.eks muskelmasse å gjøre, om du trener f.eks, eller grunner jeg ellers ikke kjenner til. Men mange her inne har opplevd det, og kjenner på klærne selv om vekten viser det samme.
Cola light kan være en såkalt "partystopper", flere som opplever stagnasjon om de forsyner seg av kunstige søtningsmiddel, eller at det trigger søtsuget (noe som ser ut til å ha gått bra for deg, da!) men det er høyst individuellt.

Noen har ellers en matvare som holder dem tilbake. Jeg har lest alt fra ost/andre meieriprodukter til cherrytomater, og som sagt kunstig søtning.
Noen merker det løsner om de passer på å få i seg nok vann. Det er viktig i den fasen du nå er i! Selv drikker jeg 2-3-4 liter om dagen, men det forskjellig hva den enkelte behøver på grunnlag av vekt etc..

Gi det litt mer tid, følg kuren, så skal du se det går seg til!
Ellers er det mange ketolyse-frelste her inne, og å ta seg en titt i deres journaler kan være både til inspirasjon og motivasjon.

Masse lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat